Over de bestelling
Kan ik een review achterlaten?
Ja dat is zeker mogelijk en dat zouden we erg op prijs stellen!
Onze producten worden door ons eigen team in Nederland ontworpen en geproduceerd. Goede kwaliteit en praktisch gemak vinden wij erg belangrijk in onze ontwerpen. Wij zouden het heel leuk vinden om van jou te horen hoe het product bevalt. Met een productreview help je ons en ook andere kopers!
Het reviewverzoek ontvangt u (automatisch) per mail 7 dagen na uw aankoop.
Het afronden van de bestelling lukt niet?
Wat vervelend dat er iets niet goed gaat in de bestelprocedure. U mag uw bestelling in dit geval doorgeven via info@handlesandmore.nl. Graag een screenshot van de winkelwagen bijvoegen.
Het afronden van de betaling lukt niet?
Wat vervelend dat er iets niet goed gaat in de bestelprocedure. Wanneer een betaling mislukt is, dan sturen wij automatisch een mail dat we de betaling niet hebben ontvangen.
Via de link in de mail kom je terecht in de winkelwagen en kan je de bestelling alsnog voldoen.
Wanneer je geen mail hebt ontvangen of de betaling mislukt, neem in dat geval even contact op met de klantenservice via info@handlesandmore.nl, wij helpen je graag verder!
Ik heb nog geen bevestiging gekregen in mijn mailbox?
Is het bericht misschien in uw spam box beland?
Mocht het ook daar niet ontvangen zijn, mag contact opnemen via info@handlesandmore.nl en dan helpen we u graag verder.
Ik wil nog wat toevoegen aan mijn bestelling.
Dat is geen probleem. Als u bestelling nog niet verstuurd is kan het nog toegevoegd worden.
U mag dit doorgeven via info@handlesandmore.nl. Vermeld hierbij ook uw ordernummer.
Kan ik hetzelfde nog een keer bestellen?
Dat is geen probleem. Kunt u niet terug vinden wat u eerder besteld heeft? Neem dan contact op via info@handlesandmore.nl of kijk in uw account op de website, hier krijgt u de kant om uw bestelling opnieuw te plaatsen.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Wanneer je de bestelling wenst te wijzigen of annuleren willen wij je vragen om eerst te kijken of de bestelling al verzonden is. Mocht de bestelling al verzonden zijn, dan kunnen wij helaas het adres, de vervoerder of de bestelling zelf niet meer aanpassen.
Kan ik mijn bestelling laten inpakken?
Wij bieden geen inpakservice.
Maar als je een berichtje wilt toevoegen voor de ontvange? Dan kun je dit aangeven in de ‘opmerking bij de bestelling’ en dan zullen wij ervoor zorgen dat het bericht erbij zit.
Kan ik mijn adres nog wijzigen?
U kunt het beste even contact opnemen met de klantenservice via 085-0470434. Als u bestelling nog niet onderweg is, zal het nog gewijzigd kunnen worden.
Ik ben mijn factuur kwijt. Kan ik hier een kopie van krijgen?
Je factuur is meegezonden in de mail. Mocht je deze e-mail niet meer hebben, stuur dan een bericht naar info@handlesandmore.nl met daarin het ordernummer en/of je adresgegevens zodat wij de bestelling kunnen opzoeken in ons systeem. Wij sturen de factuur zo spoedig mogelijk per e-mail toe.
Wat zijn de verzendkosten?
Voor bestellingen met een orderwaarde boven de €30 is de verzending binnen Nederland €0,99. Voor bestellingen met een lagere orderwaarde zijn de verzendkosten €3,50.
Mijn bestelling is beschadigd, onjuist, incompleet of defect, wat te doen?
Als er iets niet klopt bij de ontvangst van je bestelling of je product is beschadigd of defect, dan zullen wij dat zo snel mogeljik voor je oplossen. Neem contact op met de klantenservice via info@handlesandmore.nl of via 085-0470434 en we helpen je graag verder!